Παρασκευή 9 Μαρτίου 2012

Πρώτη εβδομάδα του Μαρτίου

Νέοι Επιβάτες
 Μπήκε ο Μάρτιος, μυρίζει άνοιξη και με πολλές σκέψεις μέσα στο μυαλό μου φωτογράφησα διάφορα θέματα αυτήν την πρώτη εβδομάδα του Μαγιού.
Άσχετα μεταξύ τους, αλλά όλα έλαβαν χώρα στην περιοχή τις Θεσσαλονίκης.
Μία σκέψη να σας πω, το σαράκι έχω μέσα μου, που δεν μπορώ να πιάσω την φωτογραφική και να βγάλω κάτι περί τις κρίσης και τις όλης αυτής κατάστασης τις χώρας μου.
Σαν να μην θέλω να το παραδεχτώ, σαν να θέλω να ζω στο ψέμα;.
Προσπαθώ να το αποφύγω, θέλω και όμως να το κάνω.
Μήπως δεν το κάνω γιατί η φωτογράφιση είναι μία διέξοδος από το ψυχολογικό άγχος και την βία που μου έχει προκαλέσει όλη αυτή η κατάσταση;
Μία φορά πήγα στην παραλία και το προσπάθησα, την βρήκα την εικόνα, αλλά δεν μου βγήκε.
Σαν να μην θέλω, όμως δεν θέλω και να σιωπήσω.
Θα ξαναπάω, αλλά με τι καρδιά να πάω!


Καπάνι

Φράγμα Θέρμης
                              Με τις ανιψούλες μου στο φράγμα τις Θέρμης και παραπέρα.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου